احمدی نژاد ودروغ شاخداروی درمورد طرح عفاف وحجاب




حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانيت مبارز با تاكيد بر اينكه دولت متولي برخورد با بدحجابي در جامعه است، در واكنش به بخش ديگري از سخنان رئيس‌جمهور كه گفته بود اميدوارم بدون تذكر من اين برخوردها با نواميس مردم پايان يابد، اظهار داشت: اگر برخوردها با بدحجابي در سطح جامعه از سوي دولت نيست، پس بفرمايند كه چه نيرويي خارج از دولت اين برخوردها را مي‌كند؟

وي با اشاره به اينكه احمدي‌نژاد به‌عنوان رئيس‌جمهور، رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيز هست، يادآور شد: ايشان مصوبه همين شورا مبني بر طرح عفاف و حجاب را به‌عنوان رئيس‌جمهور براي اجرا به وزير كشور ابلاغ كردند و مامورين نيروي انتظامي هم كه در سطح جامعه با بدحجابي برخورد مي‌كنند، ماموران وزارت كشور محسوب مي‌شوند. پس چطور دولت مي‌گويد كه اين برخوردها از سوي دولت نيست؟ اگر رئيس‌جمهور مخالف اين برخوردها هستند امر كنند تا ديگر انجام نشود.

ابراهيمي در واكنش به اينكه برخي معتقدند كه احمدي‌نژاد براي جلب اعتماد بخشي از جامعه در برنامه‌هاي تلويزيوني خود با اين برخوردها مخالفت مي‌كند، گفت: اتفاقا حسن آقاي احمدي‌نژاد به اين است كه به شعارها و ارزش‌هاي امام و رهبري و انقلاب پايبند است. ما انتظار نداشتيم كه چنين نظري را در رسانه ملي اعلام كنند. مگر مجريان چيزي خلاف نظر دولت را اعمال مي‌كنند كه ايشان اينگونه موضع گيري كرد؟

Comments