سخنان ارزشمند وفوق العاده زیبا ازکورش کبیر


- دستانی که با اخلاص کمک می کنند پاک ترازدستهایی هستند که روبه آسمان دعا می کنند

- اگرمیخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید

- آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است

- وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتاروعملکرد خود فکرمی کنند، نه رفتاروعملکرد شما

- سخت کوشی هرگزکسی را نکشته است که نگرانی ازآن است که انسان را ازبین می برد

- اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید که همیشه می گرفتید

- افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند

- پیش ازآنکه پاسخی بدهی با یک نفرمشورت کن ولی پیش ازآنکه تصمیم بگیری با چند نفر

- کاربزرگ وجود ندارد، به شرطی که آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنیم

- کارتان را آغازکنید، توانایی انجامش بدنبال می آید

- انسان همان می شود که اغلب به آن فکرمی کند

- همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل درباشد

- تنها راهی که به شکست می انجامد، تلاش نکردن است

- دشوارترین قدم، همان قدم اول است

- عمرشما اززمانی شروع می شود که اختیارسرنوشت خویش را دردست می گیرید

- آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سرازخاک بیرون آورده باشد

- وقتی زندگی چیززیادی به شما نمی دهد، بخاطراین است که شما چیززیادی ازآن نخواسته اید

- من یاوریقین وعدالتم، من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیارخواهم آورد

- من ملتم را سربلند عرصه زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی اوشادمانی من است

- خداوند کشورم را ازدودشمن خشکسالی ودروغ محفوظ بدارد

Comments