بازهم شهدای جنگ وبازماندگان آنها پیشتازند

مدتهاست که ازحرکتهای مزورانه برخی ازاصلاح طلبان یا اقتدارگرایان توبه کرده حالت تهوع به من دست می دهد ازامثال خاتمی وسیاست میخ ونعل وی درخصوص انتخابات گرفته که می بینید آخرسرازتشکیل فراکسیون جعلی اصلاح طلبان درمجلس باحضورپسرخاله اش محمدرضاتابش ومصطفی کواکبیان درمی آورد تا نوری زاد که صفاتی رابه خامنه ای می دهد که هیچگاه وی نه آنهاراداشته است ونه لایق آن است ویا حتی مصطفی تاج زاده که می گوید بدون ولایت فقیه نمی توان کشوررااداره کرد!؟


اما نگاهی به دفاعیات ونامه های ابوالفضل (پرویز) قدیانی وفیض الله عرب سرخی ومواضع آیت الله صانعی وسخنان خانواده های همت، باکری، بروجردی ودیگران بیاندازید تاببنید چه تفاوت شگرفی است بین انسانهایی که باهمه اشتباهات خود درگذشته ازجان، مال آبرو و خانواده خود برای حفظ اصول ومبارزه با خودکامگی های خامنه ای مایه می گذارند وامروزدرنظردارم یکی دیگرازاین مبارزان گمنام رابه جامعه معرفی کنم کسی که برادرسه شهید دوران جنگ ایران-عراق است وامروزبه محمدنوری زاد نهیب می زند که نصیحت به رهبر دیکتاتور وکسی که فرمان به جنایت می دهد راه به ترکستان بردن است.

احمدصادقی اگراشتباه نکرده باشم پس ازعملیات والفجر8 یاهمان فتح فاو بود که بدلیل شهادت برادرانش برای رفتن به جبهه بی تابی می کرد وهمگان می دانستند که باتوجه به سوابق وی اگرپای وی به منطقه عملیاتی برسد زنده برنمی گردد ومرامامورکردند تاباوی صحبت بکنم تا وی راازرفتن به جبهه منصرف وراههای دیگری برای خدمت به جنگ رابوی نشان بدهم .امری که نهایتا باتوجه به تخصص وی موجب شد وی بعنوان یک سرمایه مفید برای جنگ میهنی ومبارزات کنونی ملت ایران برای کشورحفظ شود شاید درفرصتی دیگرکارهای وی را برای مخاطبین شرح بدهم

اما هدف این نوشتارنشان دادن سرسپردگی این شهیدان زنده به جامعه ایرانی آنهم درشرایطی است که مشتی اراذل واوباش بنام فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی، بسیج وحزب الله آبرویی برای کشورورزمندگان سابق باقی نگذاشته وباارتکاب هرگونه جرم وجنایت ودزدی و فریبکاری رزمندگان صدیق کشوررا یاخانه نشین کرده یا روانه چوبه های دارد، زندانها وتبعیدگاهها کرده اند

دریکی دومقاله قبلی عرض شد که استفاده ازعبارات دوپهلو وزدن یکی به میخ ویکی به نعل ارمغانی جزپشیمانی طرف مجری وجری کردن رهبری وتبهکاران همراه وی ندارد. گفتیم که اینکارمردم رامبهوت وزمینه خطا درتشخیص رادرآنها افزایش می دهد لذا رهبران، فعالین سیاسی وحقوق بشری، صاحبان رسانه ووبلاگ باید کاملا دقت بکنند که هرچقدرباقلم، قدم وگفتارخود زمینه مشوش کردن اذهان رافراهم بکنند عملا آب به آسیاب دشمن یعنی رژیم ودرراس آن خامنه ای می ریزند

نامه آقای صادقی آنقدرساده وشفاف است که هیچ نیازی به توضیح وتفسیرندارد بالاخص اینکه خطاب به محمدنوری زادی نوشته شده است که ظاهرا خود یکی ازمخالفان جدی روشهای بکاررفته توسط خامنه ای (ونه الزاما خود وی) است باشد که محتوای این نامه آویزه گوش کسانی قرارگیرد که دم ازمخالفت با رژیم می زنند ولی درعمل با رفتاروموضعگیری خود زمینه تداوم عمرننگین آنرافراهم می آورند

نامه ی احمد صادقی(برادر سه شهید) به محمد نوری زاد

به نام خدای عزیز

“سلام ودرود خدا بردلیرمردان آزاده ، که دربند ظلم واستبدادند”

جناب آقای نوری زاد، ای همسنگرصبور و وفادارشهیدان هشت سال دفاع مقدس

سلام علیکم

سخنان ورنجنامه های شما را که درددل میلیون ها ایرانی آزاده است با گوش جان شنیدم. سال هاست که زنان ومردان غیور وشجاع این سرزمین توسط جاهلان وخودکامگانِ حکومتِ به اصطلاح دینی به بند کشیده می شوند وآزارواذیت وشکنجه می گردند. درراه احقاق حقوق اولیه ی خود ازجان می گذرند وخون پاکشان برسنگ فرش خیابان ها می ریزد. پس ازشهادتشان نیزدستگاه های قضایی، امنیتی وانتظامی دست ازظلم برآنان وخانواده هایشان برنمی دارند. جنازه جوانان ما چنان درغربت به خاک سپرده می شوند که خانواده ها ازتشییع و بزرگداشت وبرگزاری یک مجلس ختم ساده نیزمنع می شوند. تا جایی که تعدادی راشبانه به خاک می سپرند .

ازحمله اوباشان به کوی دانشگاه تهران بگویم که پیگیری حکومت نهایتاً به دستگیری یک دزد ماشین ریش تراشی ختم شد. راستی مگراین مردم چه می خواسته وچه می خواهند؟ آنان ابتدایی ترین حقوق خود را می خواهند.آزادی وکرامت انسانی.

جناب آقای دکترنوری زاد، برچشم می گذاریم فرموده شما را، که فرمودید نامه ای برای آقای خامنه ای بنویسید. شاید ایشان به خود آیند و بیدارشوند وبه دامان مردم برگردند!

سالها پیش بنده به عنوان یک بسیجی جبهه رفته، وبرادر سه شهید ( حکمت الله 1360،جهانگیر1362ومحمد 1364) به اتفاق مادرم، نامه ای سرگشاده به آقای خامنه ای نوشتیم دراعتراض به حمله وحشیانه به بیت ودفتروحسینه فقیه عالیقدرو مظلوم، حضرت آیه الله العظمی منتظری (ره). وهمچنین هجوم ظالمانه دستگاه های تحت امرآقای خامنه ای به خوابگاه دانشجویان بی دفاع ومظلوم واعتراض کردیم به کشته شدن مردان وزنان دلاور و زندانی شدن آنان وغارت بیت المال به وسیله نهادهای گوش به فرمان آقای خامنه ای وپاسخگونبودن ایشان به احدی و این که سخنان خود را وحی مُنزل می دانند.

جواب حضرت آقا فرستادن نماینده ومدیرکل بنیاد شهید به منزل ما بود با این پیام که « مادرشهید نباید درخانه ای چهل متری مستأجرباشد و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست». که مادردرپاسخ گفت: «بهتراست انسان دردنیا مستأجرباشد اما درآخرت صاحب خانه ای خوب».

جناب دکترنوری زاد، به جای علاج درد، محترمانه به خانواده شهدا حق السکوت می دهند تا درمقابل ظلم سکوت کنند.

برادرعزیزم، فکرمی کنید آقای خامنه ای با صدور فرمان حمله ازتربیون نماز جمعه وسرکوب وحشیانه مردم وبه خاک وخون کشیدن معترضان توسط اوباشان تحت امرش، آن هم پس ازمشاهده راهپیمایی چهارمیلیون نفردرتهران ودیگرشهرها جایی برای برگشت به دامان ملت باقی گذاشته است؟

وآیا ایشان با به بند کشیدن وشکنجه واعتراف گیری ازبهترین دانشجویان، روزنامه نگاران وشخصیتهای سیاسی واحزاب و هر(آن) کس که مخالف نظرایشان است ودزدیدن رأی مردم درانتخابات، وبا رفتارزشت غیراسلامی وانسانی مثل زندان خانگی آقایان موسوی وکروبی وهمسرانشان بدون محاکمه دردادگاه صالحه وبرای چندمین بارهجوم وحشیان به بیت مرحوم آیت الله العظمی منتظری وبیت ودفترآیت الله العظمی صانعی وبیت ومسجد آیت الله العظمی دستغیب، راهی برای برگشت خودباقی گذارده است؟ اگرشما نا امید نیستید من لااقل تردید دارم.

شاید تعجب کنید که من، برادرسه شهید، رزمنده، بسیجی، یک چنین سخنانی را برزبان می آورم. بله، من با صدای بلند اعلام می دارم که این حکومت، هیچ ربطی به آن اسلامی که ما آرزویش را داشتیم ندارد. من معتقدم ملت باید به راه خود ادامه دهند تا ازدست این حکومت غیر اسلامی وانسانی نجات پیدا کنند؟ جنابعالی چند حاکم خود محورسراغ دارید که از کرده خود پشیمان شده باشند؟

درآخربه دعای خیرملت بزرگ ایران اشاره کنم که پشت سرشما وخانواده شجاع ومحترمتان خواهد بود. با آرزوی پیروزی وسربلندی مردم فهیم وغیورایران.

والسلام

بسیجی و برادر سه شهید دفاع مقدس

احمد صادقی

Comments