منشورکوروش، گزیده گروهبان گارسیا(فیروزآبادی)و


منم خامنه ای، ولی امرمسلمانان جهان، مقام معظم رهبری، ولی فقیه دوران، رهبرایران ویران، شاه عراق ولبنان وفلسطین برپاکننده آشوب درچهارگوشه جهان. پسرجواد زاده نجف، وپدرمجتبی سردسته اراذل واوباش ولباس شخصی ها

آنگاه که باخدعه ونیرنگ درسال 68 ردای رهبری رابرتن کردم، مردم ایران تصورمی کردند که من باخمینی قسی القلب تفاوت دارم. درخیابان کاخ (فلسطین فعلی) برتخت شاه سابق ایران تکیه زدم وبایاری سپاه پاسداران وبنام جانشین حجت بن الحسن العسکری برگرده مردم متمدن ایران سوارشدم وچون هاشمی وتعدادی ازآخوندهای درباری حامی وعامل انتصاب من بودند آنهارادرابتداء ارجمند وگرامی داشتم تابه تدریج برخرمراد سوارشوم وبعدا دمارازروزگارآنهادربیاورم همان کاری که سلف من بامراجع بزرگی چون آیت الله شریعتمداری، آیت الله منتظری، آیت الله قمی ودیگران کرد

من بعنوان فرمانده کل قوای ایران درحالیکه حتی دوره دوساله خدمت سربازی رانیزطی نکرده بودم توانستم سپاهی راسازماندهی کنم که یادرزمان جنگ هیچ درجه ونشانی ازآمریت نداشتندویاهمه دریک آن سرداروسرلشکرشده بودندسپاهی که درمقابل دشمن خارجی جام زهربه کام فرمانده کل قوای خودمی ریخت ودرمقابل مردم بی دفاع کشورخودشیرژیان بود سپاهی که تمام میادین دفاع ازتمامیت ارضی کشورازبازاربورس گرفته تافروش نفت وواردات قاچاق از50 اسکله وفرودگاه رابه عهده داشت سپاهی که باایجادشرکتهای صدهزار تومانی درروزمناقصه می توانست 21 میلیاردددلارقرارداد نفتی درعسلویه راازآن خودکند سپاهی که می توانست فردوگاه امام خمینی رابابه پروازدرآوردن جنگنده ها بروی هواپیماهای مسافربری ببندد وقراردادترک سل به ارزش 1/2 میلیارددلاربه شرکتی ماشناخته درآفریقابدهد ودرعرض 5 سال 50 میلیارددلارراازجیب مردم ایران بابت خط وپالس ودستگاه بیرون بکشد

همچنین بنام نامی فرمانده کل قشون ، دولشکرسپاه پاسداران یعنی محمدرسول الله تهران وسیدالشهدای کرج رابهمراه 60 هزارنیروی پلیس وضدشورش باتجهیزات کامل ودرچهارچوب استراتژی " نصربالرعب" وباحمایت مراجع دین فروشی چون مصباح یزدی، نوری همدانی ومکارم شیرازی روانه تهران کردم تابا ایجادجوترورووحشت چندین میلیون نفرمردم این شهررابه انقیاد من درآورند ازآنها خواستم به صغیروکبیر، زنان و کودکان وسالخوردگان هم رحم نکنند زیراحفظ نظام مقدس اسلامی که همان بنده باشم برهمه چیزاولی تراست حتی براصول دین که یک عمرنان وآب ماراداده بود،

به مزدوران خود وتحت فرماندهی اراذل واوباشی چون سردارنقدی وحسین طائب وحیدرمصلحی امرکردم که دردستگیریها وشکنجه افراد تاسرحدمرگ برای گرفتن اعترافات موردنیازقضات امنیتی کوتاهی نکنند و بروکلای مدافع متهمان وقربانیان همان کنند که بر موکلشان رفته است،

دستوردادم درروزهای پس ازکودتای انتخاباتی وعاشورا ازکشته هاپشته بسازند وصراحتااعلام کردم که مسئولیت اعمال جنایتکارانه من ومزدورانم به عهده سران مخالف سیاسی وجنبش سبزمی باشد

من علی خامنه ای اعلام می کنم که چندین بارازخداوند طلب مرگ کردم زیرا تحمل شنیدن شعارهای "مرگ براصل ولایت فقیه"، "مرگ بردیکتاتور"،"مرگ برخامنه ای" و"مجتبی بمیری رهبری رانبینی"رادرحوادث گوناگون ازحمله به کوی دانشگاه گرفته تاروز عاشورای 88 نداشتم،

من بعنوان رهبرایران اعلام کردم که حقوق بشر، دموکراسی وآزادی، حاکمیت مردم، استقلال آزادی جمهوری ایرانی ومرگ برشوروی ودیگرعباراتی که عمودخیمه نظام رانشانه می رود قلب مراتکان می دهد ومن برای ایجادشعله جنگ درهیچ نقطه ای ازگیتی ازآفریقا گرفته تاآمریکای لاتین کوتاهی نکردم

من بابرداشتن نفت ازسرسفره مردم وانتقال آن وتمام سرمایه های ملی کشوربه بنیادها وموسسات زیرنظرخودازبنیاد مستضعفان گرفته تاستاداجرایی فرمان امام وقرارگاه خاتم الانبیاء وبنیادتعاون سپاه پاسداران وغیره باافتخارتمام ملت بزرگ ایران رادرتمام زمینه های مربوط به اموراقتصادی برده خودساختم،

به مسئولین دولت دست نشانده امرکردم که برای حفظ خودبراریکه قدرت باید ایرانیان رابه فقرونداری وگرسنگی انداخت درست بالعکس عربهای سوسمارخورکه باید آنهاراسیرنگهداشت. به فرمانده سپاه ووزیراطلاعات خود فرمان دادم که به پیروان هیچ دین وآیینی رحم نکننداز زرتشتی ها گرفته تاکلیمیان وبهائیان وحتی دراویش بی آزارواهل سنت وازگرفتن وحبس تاکشتن ومصادره اموال آنها هیچ دریغ نکنند به نوکران خوددرستادانقلاب فرهنگی وآموزش عالی دستوردادم که تمامی اساتید ودانشجویان غیرمومن به مراحتی باسابقه 50 سال خدمت ازدانشگاه اخراج وآنهارا ازهستی ساقط نمایند.

من به سپاه پاسداران این اختیاررادادم که درچهارچوب جنایت علیه بشریت ازامواج تراهرتزکه درتمام دنیاممنوع است وسلامتی انسانهارابه خطرمی اندازدبرای انداختن پارازیت بروی فرکانسهای تلویزیونهای ماهواره ای استفاده نمایدزیرااین رسانه هافقط باعث بازشدن چشم وگوش مردم نسبت به جنایات من می شدند من دستوردادم سرعت اینترنت رابه 128 کیلوبایت کاهش دهند تا سرعت آن حتی برای بازی اتاری هم کفایت نکند چه رسدبه انتقال اخبارواطلاعات به مردم، به سرپرست رادیووتلویزیون که دست نشانده ام می باشد دستوردادم فقط به پخش مصالبی اقدام نماید که باعث تحکیم موقعیت بنده می شود وبس وهزاران میلیاردتومان پول بی زبان مردم رابه این چاه ویل وجعبه جادویی بریزد بدون اینکه ذره ای ارزش دیدن داشته باشد

من بعنوان عالیجناب هفت رنگ وهزاردستان دستوردادم داریوش فروهروهمسرش پروانه رابهمراه 100 تن ازروشنفکران سلاخی نمایند ودرنمازجمعه آنرابه گردن اسرائیل وعمال نفوذی وی دروزارت اطلاعات ازجمله سعید امامی انداختم وافرادی راکه منجربه افشاء آن جنایات شده بودند بعنوان عاملین قتلهای زنجیره ای به زندان انداختم تامایه عبرت دیگران شوند که اسراررهبری رافاش نکنند من دستوردادم تمام افشاگران قتلهای ازعمادالیدن باقی تااکبرگنجی وحتی وکیل قربانیان ناصرزرافشان رابه محبس بیاندازند تادیگرهوس طرح تاسیس کمیته حقیقت یاب رانکنند

من خامنه ای بعنوان سردسته اشراردستوردادم که تمام موادمخدرافغانستان بااسکورت سپاه پاسداران وقرارگاه پیامبراعظم درشرق ایران ازطریق ایران به اروپاترانزیت شود وعواید آن صرف حمایت ازتروریزم وعملیات پنهان برای حفظ نظام بشود. من دستوردادم که تمام جوانان ذکورکشورراازمشاغل تولیدی وکارآفرینی دورکرده وبه اعتیادبکشانند ودختران ایرانی رابعنوان برده جنسی روانه صنعت فحشاء نمایند من دستوردادم جنده خانه های رسمی رابسته وبجای آنهادرهرخانه ای فاحشه ای تربیت شودوسپس قانون ازدواج موقت رابرای آن به تصویب مجلس دست نشانده خودرساندم بگونه ای که اشتیاق زنان نماینده برای تصویب آن بیشترازمردان باشد

من علی آقا بهمراه 40 دزد بغداد دستوردادم 400 میلیارددلاردرآمدافسانه ای کشورم در5 سال 89-84 راکه معادل کل درآمدنفتی ایران ازابتدای پیدایش نفت درایران تاکنون بود خرج طرحهای نابخردانه ای نظیر بنگاههای زودبازده، سفرهای استانی خودواحمدی نژاد،سهام عدالت بسیجیان وحوزه های علمیه نموده ومیلیاردمیلیاردبه جیب قرارگاه خاتم الانبیاء ریخته وبازسازی خرابیهای لبنان را نسبت به خرابیهای جنگ ایران وعراق دراولویت قراردهند ازمامورین موردوثوق خود خواستم تا18/5میلیارددلارراباکامیون ازطریق ترکیه واردسوریه ولبنان کرده تادرصورت حمله آمریکابه ایران نظیرصدام حسین غافلگیرنشده وباندازه کافی پول برای ایجاد انفجارهای انتحاری برعلیه سربازان آمریکایی داشته باشیم به ستادکل قوادستوردادم تادرمناطق مرزی اقدام به کندن هزاران قبربرای سربازان آمریکایی بکنندتاپس ازحمله آنشکورمشکل شرعی برای دفن کشته شدگان آمر یکایی نباشد.

من می دانم که شیطان خناس ازکردامن خشنودوخباثتش رابرمن ارزانی داشته ومن وهمدستانم هوسبازانه درجنگ افروزی وتوطئه چینی مقام شامخ وی راستودیم

من دستوردادم باواردات 70 میلیارددلار کالای اساسی وغیراساسی وبنجل صنایع وکشاورزی کشوررانابودتاجیب بازاریان طرفدار خودیعنی هیات موتلفه اسلامی راپرنمایم من برای مقابله باتحریم آمریکا وغرب دستوردادم تانمایندگی ماشینهای پورشه درایران راه اندازی شده وبرادران نوریانی نمایندگی بی ام و راباشرکت ری بنمایندگی امام زاده شاه عبدالعظیم وآیت الله ری شهری مشترک کردم تا هیچ بخشی ازهمدستان من بی نصیب نمانند من دستوردادم شهرام جزایری رابعنوان مفسداقتصادی دستگیروبه 28 سال زندان محکوم کنند تادرس عبرتی برای سایرین بشود که به محمدی گلپایگانی پدرعروس ورییس دفتربنده 150 میلیون تومان درمقابل 300 میلیون کروبی ندهند

من درچهارچوب استراتژی "ایران هراسی" آمریکادستوردادم تامانورهای نظامی دروغین باهدف بزرگنمایی کاذب قدرت خودبرگذار شود وبااینکارباعث شدم 123 میلیارددلارسلاح آمریکایی به کشورهای عربی واسلامی درعرض یکسال فروخته شود

من به برادران علاقه بنددرانگلیس دستوردادم تاباخرید هواپیماهای دست دوم وازرده خارج به چندین برابرقیمت تحریمهای آمریکارادور بزنند وبه اعتمادسعیدماموریت دادم که هواپیمای سلطان بروئنی راکه همه چیزش ازطلابود براین خریداری نمایند ووقتی گندکاردرآمدو دلال سوری درصدد برداشتن چند ده میلیون دلاربعنوان کمیسیون برآمددستوردادم تامعامله فسخ شود واکنون نه ازهواپیمای 165 میلیون دلاری من خبری است ونه ازدلال سوری

من باجابجایی جمعیت وبرکشیدن اراذل واوباش بجای بزرگان وطبقات اجتماعی متوسط که سنگ بنای تمدن ورفاه بودند تمام شهرهارابه ویرانی کشاندم وهیچ شهری راازاعمال وعمال خودبی نصیب نگذاشتم من برای تمام نهادهای اداری ورسمی ونیزمقامات درداخل وخارج یک بدیل گذاشتم تابدانندکه کشورتوسط ولی فقیه اداره می شود ونه قوای سه گانه

من دستوردادم میلیونهاایرانی آزاده واصیل راازکشوربیرون رانده وبااسکان آنهادرتمام نقاط جهان ازآمریکاینگه دنیاگرفته تا اروپاو استرالیا ونیوزیلند ومالزی ودوبی ودیگرکشورها به جهان نشان دادم که ایرانی یعنی آواره وپاسپورت ایرانی یعنی مدرک بی هویتی، من به واسطه ستاداجرایی فرمان امام منازل واموال آنهاراتحت عنوان سرپرستی اموال تملیکی به مالکیت خوددرآورده ودراین راه از همدستی راهزنانی چون محسن رفیق دوست، محمدشریعتمداری، محمدفروزنده، سرداررستم قاسمی ومحمدمخبربعنوان سرداران دزدی وچپاول برخورداربودم

من به علی جنتی ، صادق محصولی وکامران دانشجو دستوردادم که باتاییدصلاحیت موسوی وکروبی وفراخوانی اصلاح طلبان به شرکت درانتخابات آتش تنورآنرا گرم کرده ولی نهایتا احمدی نژادرابرمردم حاکم نمایندزیراوی که حتی درنزد راستگرایان فردی رده هشت محسوب می شدبهترازهرمزدوری نظیرمحسن رضایی یااحمد توکلی سرویس می داد وحتی برای اجرای فرامین درخواست دستخط هم نمی کرد.

من همواره ازخداخواسته ام که کشورم راازدوچیزلبریزنماید یکی دروغ ودغلبازی ودیگری قحطی وگرسنگی ومفتخرم که به هردوی آنهادرعصرتکنولوژی اطلاعات ودرآمدهای نفتی 400 میلیارددلاری وباکمک اراذل واوباشی چون احمدی نژاد نائل شدم

ودرخاتمه من برای خام کردن مردم کندذهن درحالیکه کتابهای تاریخ راازلوث وجود امپراطوری مدرن هخامنشیان پاک کرده بودم وتخت جمشید رانماد طاغوت وفرعونیت خوانده بودم با همدستی پیرمرادمان استعمارانگلیس دستوردادم تامنشورکورش رابه ایران آورده و به احمدی نژاد دستوردادم تابرگردن کوروش وکاوه آهنگرچفیه بیاندازند تا آنهارادر جنایات بسیجیان شریک نمایم وآنهارانظیرخودمردمانی خونریز وجنایتکاروچپاولگربیت المال معرفی نمایم

Comments