نمونه ای ازدروغهای عجیب وغریب درنظام اسلامی

وقتی دروغ وفریبکاری بعنوان سیاست رسمی رژیم ازتریبونهای مختلف تبلیغ می شود وقتی دکترساراتوسلی شاهد قتل مردم درروزعاشورابجای قاتلین به زندان می رود باید سایتهای نظیرتابناک مدت حضوریک نظامی درجنگ 8 ساله (96 ماهه ) را138 ماه اعلام بکنند!!!!


فرمانده لشگر 21 ارتش به شهادت رسيد
سرتيپ فروزنده، ظهر روز يك شنبه به هنگام بازگشت از رزمايش بزرگ نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران ' نزاجا ' در جنوب كشور به تبريز، در اثر واژگوني خودرو به همراه ديگر همرزمش سروان ' اورديخاني ' به درجه رفيع شهادت نايل آمد.
کد خبر: ۱۳۵۹۲۲
تاريخ: ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۸
' امير سرتيپ رحمان فروزنده' فرمانده لشكر 21 حمزه سيدالشهداي آذربايجان به شهادت رسيد.

به گزارش ایرنا سرتيپ فروزنده، ظهر روز يك شنبه به هنگام بازگشت از رزمايش بزرگ نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران ' نزاجا ' در جنوب كشور به تبريز، در اثر واژگوني خودرو به همراه ديگر همرزمش سروان ' اورديخاني ' به درجه رفيع شهادت نايل آمد.

http://img.irna.ir/1389/13890921/30122418/30122418-783323.jpg

اميرسرتيپ دوم ستاد دكتر رحمان فروزنده از جمله يادگاران هشت سال دفاع مقدس است كه به مدت 138 ماه در جبهه هاي حق عليه باطل در عمليات هاي والفجر 8، ديوار بزرگ، كربلاي 6، عمليات شرهاني، نصر 6 و عمليات مرصاد حضور داشت و در عمليات هاي شرهاني و كربلاي 6 و عمليات پدافندي فكه، بارها مجروح شده و به مقام شامخ جانبازي نايل آمده بود.

شهيد سرتيپ فروزنده، با شايستگي مراتب فرماندهي گروهان و گردان را در دوران دفاع مقدس در لشكرهاي 16 زرهي قزوين و 77 پياده خراسان و فرماندهي تيپ 45 تكاور و جانشين لشكر 77 پيروز ثامن الائمه خراسان را طي كرد و با توجه به رشادت‌ها و توفيقات متعدد و شايستگي‌هاي علمي و عملياتي از دو سال قبل به فرماندهي لشكر 21 حمزه سيدالشهدا آذربايجان منصوب شده بود.

Comments